cennetkokulubal Baklava , börek ,yaprak sarması var :) ben yapmıyorum anneler yapıyor. Bana gelen giden yok sizde neler var ?
Noname21 cennetkokulubal bana kimse gelmeyecek oturup yaprak da saymakla uğraşmam herhalde. Gorumcemler gelecekti kalmalı hasta olmuşlar 😄
Balyanaakannesiii cennetkokulubal oh afiyet olsun balım benimde kücük bebeğim ilk gün eti hallederiz orda bi piknik ertesi gün anneme gideriz bu menünün aynısı oluyor genelde🌹
cennetkokulubal midekoruyucu hava atmıyorum bebeğim küçük yapamam onlar sağolsun yapıyor bana gelen de yok zaten
midekoruyucu cennetkokulubal şaka yapıyorum kız 🤗♥️ Bana da gelen giden yok, annem de siz yabancı değilsiniz diye yapmıyo bişey 😂😂😂😂
NevinM cennetkokulubal bende de aynı menü Şekerpare yaprak sarması patatesli el börek kavurma bayramın vazgeçilmez menüsü sanırım 🤣
midekoruyucu cennetkokulubal afiyet olsun valla en güzel, annem yaptı yaptı baktı yiyen yok artık yapmıyor kadıncağız 🙈
1mom1girl Bayanlar niye sarmaydı börekti ugrasiyosunuz ya bizde ögleye kavurma aksama kebap bayram çıkana kadar hergun et yenir😂😂😂
Mavi666 1mom1girl maddi kaynaklı olabilir mi? Et yapabilirsiniz bütün gün bunu ifade de edebilirsiniz diyelim ama başkalarına neden siz yapmıyorsunuz demek biraz düşüncesizlik olmuyor mu? Ana haber bültenleri aylardır et yiyemiyorum diyen insanlarla dolu. Askıda ekmek veren fırınların önünde saatlerce kuyrukta bekleyen insanların olduğu bir memlekette yaşıyorsunuz.
Esrmrtsbr cennetkokulubal banada gelen giden yok hiç gurbet ellerde olunca böyle oluyormuş demekki😑ama bende lahana sarması ve kavurma yaparım pikniğe gitme gibi bı planımız da var ama küçük bebeğim olduğu için gidemeyebiliriz de
Deletedmom_28 cennetkokulubal bizimkilerde sarma, börek, revani felan yapacaklar ben bir şey yapmayacağım 4 ay atağındayız imkansız yani 😅😅😅
Esoca38 cennetkokulubal Dolapta 2 poşet sarmamdan başka hiç birşeyim yok 😂 Hazır alacağım tatliyida gelen çok olmaz ama yinede bunlardan ikram edecegim :))