BerrinHEA ya benmde kızım 3 aylıkken ishal oldu bir günde 10u geçen bez değiştirdim hastaneye getirdik başım çekti çok üzüldüm o duruma hem tecrübesizdim hemde yeni anneliğim olduğu için napıcağımı bilmiyordum sonucunda kanında mikrop çıktı 3 gün ilaçlarla uyudu benm kızım tepkim bu yüzden. Gidilir baktırılır bsey olmaz o zman evde tedavi uygulayabilir ama burda kafaya göre tedavilere cok canım sıkılıyor 😒