Birdunyabircennetannesi Mavi2020 Bebeğim şuan 1 yaşında şuan biraktirmayi düşünmüyorum ama bir sayfada şey gördüm emziği delin falan diye ise yarar mı bilmiyorum
Mavi2020 Birdunyabircennetannesi bende kesmek parçalamak iyi değil die okudum biz kayboldu artık büyüdün dedik ilk gün çok sordu bugünde devam ediyor sormaya ama düne göre daha az bende her sorduğunda kayboldu deyip laf değiştirdim
Alaranaz Meteninannesi52 ben sadece uyuturken veriyorum gün içinde konuşsun diye emziği veriyorum.Ama uyuturken de kesmek istiyorum
Meteninannesi52 Alaranaz sadece uyuturkense isiniz dha kolay bence . Benm yaptığım gibi deneyeblrsnz . Uyurken elbet sordu oğlum ama ben sürekli anlattm ona ermişti beraber çöpe attık ya senle sonra kocaman çöp kamyonları geldi hidrolik kollarıyla dijital diiit yapa yapa çöpleri boşalttı die konuyu farklı yerlere götürerek uyuttum hep:)
Semire Mavi2020 ya bugün başımıza ne geldi bebeğim emziğini düşürmüs ve üzerinden araba geçmiş kenarlari ezilmiş bebeğim 2 aylık sonra baktım emerken batio bebeğim emmek istemedi atio sürekli emziği bırakmasın diye hemen gidip yeni sipariş verdim .sen de biraktirmak için bubsekilde bir sey yapahilrsin😁😁
Birdunyabircennetannesi Mavi2020 Ya şuan 1 yaşında emzik vs demeyi bilmiyor acaba şimdi mi biraktirsam diye sürekli git gel oluyorum ama inanın çok zor uyku durumu emzikle bile zorken o cesaretim yok maalesef. Ama uyanıkken hemen yok ediyorum sadece uyku halinde veriyorum gördüğü an hemen ağzına alıyor çünkü
Busra1999 Mavi2020 ay bende alıştırmaya çalılıyorum şuan , herkesin derdi farklı işte asıl siz nasıl alıştırdınız onu bana bi söylerseniz ne iyi olur 😂😅
Mavi2020 Busra1999 alıştırmak içinde baya uğraşmıştım tabii ama avent marka aldım direkt tuttu hiç zorlanmadım
Nidakilic Merhabalar benim ikiz bebeklerim var 2 aylık sizlerin aksine emziğe başlatmaya çalışıyorum 1 ay kullanıp bıraktılar asla ağızlarına almıyorlar nasıl başlatabilirim?
OncedenGurme Mavi2020 post açmıştım bununla ilgili, bakabilirsiniz sürecimize. Çaya filan batırmak ya da ucunu kesmek bana biraz psikolojik açıdan travmaymış gibi geliyor. Güzelce anlatılmalı süreç
Ekin-melek22 Mavi2020 ilerleyen yaşlarda zorlanır bırakmakta diye 5 aylıkken bıraktırdım. Çok kolay oldu o yüzden. Sizinki daha zor olur ama bakalım ne taktik verecekler size :)
Zeynep_Eren18 Mavi2020 bizimki 2 yaşında alıştı emziğe huy değiştirdi bıraktıramadım konuşmasını da etkiliyordu agzındayken konuşmaya çalıyor cümlelerinde bozuk söylüyordu şükür bıraktı
Ask_kokulu_yavrum Mavi2020 kardeşi olunca emziğe daha düşkün oldu ama 2 yaş olduğuniçin hiç yakıştırmıyordum emziği artık kopmaya başladı bende kopan kısımdan içine kara çörek otu attım böcek girmiş dedim daha emmedi bi kaç gün uyumakta zorlandı ama alıştı biberonda yemiyor emzikte
ipek-1 Mavi2020 Benim çocuğum hasta olmuştu doktora gittik doktor dediki emzik diş yapısını bozar bırak bunu demişti zaten emziği isirmisti bende kopsun diye bekliyordum ama gerek kalmadı doktorun dediğinden sonra vermedim ve bıraktık hiç zorluk yaşamadık birakirken
esoescn Mavi2020 benimki 17 aylık emziği eskimişti yeni emzik aldık ağzına alır almaz tiksindi bi anda emzik mama hepsini bıraktı. ama uyku düzeni de mahvoldu gece hiç uyanmayan çocuk sallanmaktan nefret eden çocuk tamamen değişti ayakta sallanmak istiyor azcık durunca ağlıyor meğer emzik ne önemli birşeymiş hayatımız değişti 😬😀
Ruya011 8 aylık bebeğim var, emziğini çok sever ama uykuya geçince atar hemen. Saatlerce emmez, doğru emzik bıraktırma ne zaman sizce?
Mavi2020 Ruya011 bence 1.5-2 yaş çünkü herşeyi anladıkları zamanları ve bizim emzik sürekli ağzındaydı yani bu şekilde bırakıyoruz ve beni zorlamadı
Esila001 Mavi2020 arkadaşlarında söylediği gibi emzigin ucunu kestim makasla biraz ve o edince anne deisdir diyordu başka yok kızım diyip hep oyaladim her istediğinde onu verdim oda artık tiksindi atmaya başladı 1 hafta çektik zorlandık ama başardık 2 yaşında kizimda benim en çok uyurken çok zorlandı çok ağladı ama sonuç güzel oldu ah bide çişini ogretebilsem yırtıyor kendini tuvalete yada kendi lagzimligina yapmicakmis ne oyunlar ne şeyler yaptım ama olmadı demekki hazır deil diyorum
olabilirolmayabilir Birdunyabircennetannesi benim bebeğim de 13 aylık. 3 gündür vermiyorum. Uyku geçişlerinde çok yorulduysa kolay uyuyabiliyor ama bazı uyku öncelerinde kıyamet kopuyor bugün sırtımdan ter akıttı kaç kere. Ama 3 gün oldu vazgeçmeyeceğim. Dişleri bozulmaya başladı bizim yanlış emzik kullanımından☹️