23 günlük bebeğim var önce meme ucu çöküklüğü sonra mastit yüzünden bebeğimi emzirmedim meme ucunu hallettik yara bere içinde de olsa ucu çıktı ama bebeğim uzun süre tutmak istemiyor özellikle geceleri asla uyanırııp tutturamıyorum acaba sütüm az olduğu için mi tutmak istemiyor .Bi iki günde çok iyi tuttu ama yatırmak istediğimde ağlıyordu mama verdiğim gibi uyuyordu bende sütün olmadığını düşündüm doğru mu düşünüyorum sebebi nedir yaşayan varsa deneyimini paylaşır mı biberona mı alıştı oradaki hızlı akışı mı arıyor acaba nolur bilen yazsın