İki gündür eşim atesliydi dün gecefe nöbetteydi evde değildi dün gece kızım bı anda huysuzlasti kucağıma aldım ateşi vardı 38.1 üstünü soydum bez koydum banyo yaptırdıkm ilaç verdim asla düşmedi sürekli ağlamakliydi sabah eşim gelince acile gittik kızıma idrar kan rotgen yapıldı benimde boğazlarım etlerim ağrıyincs eşik ben gidip test vereyim dedi verdi ve pozitif. Kızım ve bende pozitif sayılıyormusuz . Daha önce yaşayanlsr nasıl atlattiniz bebeğime çok üzülüyorum kim bilir neresi ağrıyor sadece anne sütü alıyor nasıl beslenmeliyiz