Dumdil Uzmanlar 6. Ay aşılarını olmamış (6 aydan küçük) bebeklerin denize falan girmesini uygun bulmuyormuş. Sanırım kolibasil yüzünden bilemiyorum. Ben de yeni geldim tatilden bebeğim dün 6 aylık oldu, dahs 6. Ay aşılarını vurulmadı neyse, bu yüzden ben sadece 1 kez ayaklarını soktum denize. (Zaten çok korktu ahahaha) bir daha da sokmadım, dalga sesinden bile ürktü oğlan 🤭 ben o yüzden ona işte deniz/havuz bezi gibi bişi götürmedim ama seninki büyükse götür mutlaka. Yüksek faktörlü bi güneş kremi, şapka. yaz olmasına aldanma muylaka ama muylaka uzun paçalı ve uzun kollu kıyafetler koy, deniz kıyısı akşamları çok esiyor. Akşamları bebe pusetinde, biz sahilde. O yüzden uzun kollular ve uzun paçalılar şart. Bol bez bol mama. Kalacağınız her gün için her şeyden 2′şey çift. Ben öyle yaptım, kusar terler vs diye. Ateş ölçerini al, yedek biberonunu al mama kullanıyorsa. Tatilde ha deyğnce bulamayacağın şeyleri düşün, ve bebenin valizini ona göre hazırla. İyi eğlenceler şimdiden 💃💃