nurelem Kizlar kız kardeşimin nişanı olacak, çeyrek bileklik takmak mi, yoksa çeyrek takmak mi mantıklı acaba, maliyeti ne kadara maal olur acaba bilgisi olan var mı? Kullanışlı olur mu?
KeremAlinin_annesi nurelem Çeyrekli bileklik daha güzel olur kenarlari fazla tutmuyor 30 50 tle arasi diye biliyorum isteğiniz renkle kuyumcularda olur bence kenarında sarı yaptırın hoş oluyor
Tortilla_ nurelem İpli bileklik ise 50 TL fark alıyorlar sadece. Kordonu da altın istersen daha pahalı
hemsireemom nurelem eğer bilekliğin yanlarını da altın yaptıracaksanız 4.5 5 e gelir 2 yıl önce 2.500 e almıştık şimdi sorduğumda bu fiyatı verdiler ama yanlarına ip yaptıracaksanız çok tutmaz 🌸bu arada hayırlı olsun inşallah
Kplnnn Ben kayışını kuyumcudan 50 tl gibi bi fiyata almıştım sadece içine koyarken kulbunu kesiyorlar o da mali olarak bir şey ifade etmediği için sıkıntı olmuyor. Bileklik daha iyi olur bence de şık bir kordonla
nurelem Egemenin_Annesi peki canım internette hazır bileklikler satılıyor alınıp içine koyma gini olur mu acaba, yoksa kuyumcuya mi goturuyum
bikerem nurelem bileklik kismini sahte yaptiracaksaniz cokca midel var kuyumculsrda 50_100 tl arasi degisiyor,ancak bileklikteki ayrintilari altin yaptiracaksaniz da onlar 2binden başlıyor ceyregi götürüp o çerçeveye yerlestiriyirlar
bikerem nurelem Bakin foyatlariyla mesela,90 tl olan kordondaki altin gorunumlu yerler sahte yani bijuteri,digerlerinin ipindrki altin rengi yerler gercek altin yani gramina gore fiyati var
Mavilii nurelem kordonunu ip olarak yaptiracaksaniz pek bisey tutmaz ama öyle takmaktansa ben normal takmayı tercih ederim. Ama kordonu da altın olarak alacaksanız ona bisey diyemem de oda abartı olur. Geçenlerde bitane sordum kordonu altındi 12 bin lira civarı falan demişlerdi. O kadar fazla şeye de gerek yok yani. Dümdüz takın bitin en iyisi