Beyaz16 Doğum yapalı 11 ay oldu. İlk adetimi doğumdan 7 buçuk ay sonra oldum. Geçen ayda şiddetli kanamalı oldum. Kanama bitti yine lekelenme başladı var.mi yaşayan?