Hazel2022-iremremrem Birkaç gündür emzirdikten sonra göğsümde ağrılı yanma hissi oluyor içine sanki iğne batırıyorlar. Çok kötüyüm uyku Bile uyutmuyor siz de yaşayan var mı bu durumu ?
Honki_Ponki Hazel2022-iremremrem yeni dogum yaptıgımda bendede olurdu buna da sey derlerdi memelerin süt üretimine gectinigini derlerdi igne gbi batmalar yanmalar bendede sık olurdu bendede böle b hisse öle dir muhtemelen emzirme sonrası olurdu bende hep
Rose-leaf Bende de oluyor cnm iğne batması gibi 6 aylık bebeğim son zamanlar da çok yaşamaya başladım bu durumu
Honki_Ponki Hazel2022-iremremrem yani bu süt üretimiyle lkalı bişiy sanırım bilemiycem onun için bir çözüm varmıda zamanla gidiyor o sızı yanma falan tab bende zaman zaman olurdu artok emzirmiyorum ben bıraktırdım