Kızlar merhaba , 2 aylık bebeğim var kaka sorunumuz oluyordu yapamıyordu. Kulak cubuguyla yaptırdık 2,3 defa . Sonrası düzene girdi 2 günde bir yapmaya başladı fakat dünden beri su saate kdar 7,8 kere yapmıştır . Normalde bir defa ya da iki kere yapardı. Üşüttümü acaba bilemiyorum. Emdirirken çok sık olmasa da bazen karnının guruldadıgını duyuyorum. Kakası da normal her zaman yaptığı gibi sümüksü bi kıvamda.