Asl90 Themamacita kızarıklık falanda mı yok diğer kolu gibi tamamen aynı ise doktora danışın bence düzgün yapılmamış olabilir
Lalin Themamacita benim kızımda da oğlumda da iz yok kızarıklık da yok. Yara da olmadı. Gayet normal endişelenmeyin 🥰 kızım 30, oğlum 3 aylık
Seheyas Themamacita kızım 5 aylıkken doktora gittiğimde yara şeklinde kabuk olmuştu baktığında da verem aşısı tutmuş demişti
Lalin Denizanasi92 doktorlarına da ASM’deki hemşiremize de sordum ikiside iz kalacak yara olacak diye bir şey yok dedi 🎈
Denizanasi92 Themamacita biraz daha bekleyin bizim 4 aya 1 hafta kala aniden şişti. Doktor kontrolüne randevu aldığımızda bişey yoktu doktora götürdüğümüzde şişmişti baya o kadar kısa zamanda şişti
Deniz344 Themamacita Themamacita aa benim oglumun kolunda var sivilce gibi kaç aydır geçmiyor bende korkmaya basladim bu durumdan
JackDaniels Themamacita Bazen olabiliyor yanlış aşı uygulamasından kaynaklı. Verem savaş dispanserlerinde test yaptırabiliyorsunuz.
Tatlihayat Themamacita benim kızımda 2,5 yaşında. Bizde de iz kalmadı. Burda okuduğumda aklıma takıldı ebe hemşireye sordum. İlla iz kalacak diye bir şey yok dedi.