Kızım 2.5 yasında baslayalı tam 2 hafta oldu. İlk 5 gun berbat gectı sonra baya alıstı ama hala soylemıyordu.(kacırma da devam ediyordu bazen hıc bazen gunde 1- 2 kere) Uyanınca uyurken genelde soyluyordu. Bugun sanki birsey olducocuga kalktıgından beri tuvalete goturmeme ragmen sureklı kacırıyor. 5 6 7 belkide sayamadım. Tutardı asla boyle yapmazdı 2 saat gotırmezsem bile altına yapmazdı neden boyle olduk