Kızlar oğlum 13 aylık doğduğu günden beri saçı hiç yok denilecek kadar az sarışın bebek olduğu için var olan saçlar bile gözükmüyor annemler sıfıra vurun bir kere güzel saçı çıkar diyor yapsam mı acaba diye düşünüyorum hem yazın kışa kadar uzar siz bebeklerinizin saçını nexaman sıfıra vurdunuz