Benim de kızım şuan 15 aylık aynı zaman da 5 aylık hamileyim, kızım bırakana kadar emziricem bana da herkes herşey söylüyo, yok içerideki beslenemez yok küçücük doğar hakkına girme diye, babam da diyo ki asıl kızını emzirmeyi bırakırsa kızının hakkına girer yani o kadar annenin içinde babam destek oluyo bana 😄 kimseyi dinlemeyin en iyi bildiğinizi yapın 🤭