Ikizlerimle bayramdan sonra baslamayi dusunuyorum henuz cis demiyorlar ama belli ediyorlar isarrt edebilirler falan 3 yasindalar. Ama kafamdaki asil soru şu ki ikisine ayni anda mi baslamaliyim yoksa tek tek mi ogretmeliyim. Kafam cok karışık ya napcam bilemiyorum fikir verin 🤯