meyrakus Sadece emziriyorum havalar sıcak 6 aya kadar hiçbişeye ihtiyacı yok diyor doktorlar ama bu ara vermeye başladım. Kontrole gidince yine sorucam da sizler veriyormusunuz
2cocukannesi__ meyrakus Ay bırak sorma ya neeeee su mu dedi evet su dedim idarari sapsariydi yok idarar bilmem ne kol gibi soktu bize ben daha sık verdim düzeldi sonuçları da temiz çıktı sen ver bol bol
Sara74 meyrakus vallahi ben 40 cikmamiş bile veriyordum tek anne sütü yemiyordu diye mamada veriyordum 1çay qaşiki ile başladim şu an 5 aylik ve her yemeyin ardindan veriyorum 30 ml falan
Doga0812 2cocukannesi__ aynen sonradan bazı bebekler sevmiyor şuan alıştırma bardağına su koyuyorum vallahi elinden almasam hepsini içer 😀
bnmyavrm Sara74 benmde 2 aylk mama da vediyorm suya baslamadm başlayayym mi sizce masl veriyordnz 1 cay kaşığı mi
Sara74 bnmyavrm evet canim havada cok sicak zaten her mamadan sora 1çay qaşiği ver azar azar artir hç bişey olmaz korkma amma kaynatilmiş su ver ki mikrob ölsün
Sara74 bnmyavrm çiy su verme erken çiy su icin qaynatilmiş suyuda ılık ver 3 veya 4 gün midesi alişsin diye