Pamuk_bebegim42 Kızlar ilk kez uzun yola çıkacagiz 14 15 saat oğlum 2 yaşına girecek oto koltuğu var yanına da yatak yapmayı düşünüyorum atıştırmalık oyalamak için falan neler alsam yol çok mu zor geçer nasıl oyalayacagim gözüm korkuyo sizler neler yapıyorsunuz
Zhnce Pamuk_bebegim42 46 gunlukten beri 16 17 saat yol yaptık biz Yatak iyi fikir çünkü bazen asla durmak istemiyor koltukta o zaman sende yanında olursun uyur rahatça Benimki krakrt çok sever kesinlikle ondan alırdım meyvesuyu kek yanımda olurdu Mola yerlerinde genelde yemek yerdik ama bazende oğlana özel gözleme yada tost yaptırıp yanıma alırdım acıktığıni düşününce ufak parçalar halinde verirdim Sevdiği oyuncak varsa alın Çocuklar genelde yolculuğun büyük kısmını uyur bizimki öyle çünkü Uyanık olduğunda da oyuncakla oynar
Rumeysa28 Pamuk_bebegim42 23 24 saatlik yolculuk yaptım otobüsle hemde 1 hafta önce kadar ve sıkıntı yaşamadım bi tek uykusu geldiğinde uyutmakta zorlandım o kadar
Elika00 Pamuk_bebegim42 oyuncaklar alın kitaplar alın. Hepsini aynı anda vermeyin. Bagaja koyun mole verdikçe oyuncak değişimi yapın. Molalarda oyun oynayın mutlaka dışarıda bacakları da açılır sürekli oturup yatınca rahatsız oluyorlar. Sevdiği müzikleri açın. Ben 3 aylık ve 4 aylıkken 12 saat yol gittim geldim sıkıntı yaşamadım ama her bebek farklıdır. Siz yolculuk boyunca bebeğinizin en sevdiği şeyleri alarak yolculuğu sevmesini sağlamalısınız
Pamuk_bebegim42 Rumeysa28 Otobüsle zorlanıyorum ben 4 saatlik yoldan geliyorduk da şimdi araçla gidecez inşallah çok zor olmaz
ENA İmkanınız varsa gece yolculuğu tavsiye ederim. Biz de 1000 km yapıyoruz oğlum da 2 yaşında. Gündüz bir süre iyi gitsede bir yerden sonra çıldırabiliyor ama gece yolun büyük kısmında uyuduğu için neredeyse hiç sorun yaşamıyoruz.
Pamuk_bebegim42 Elika00 Aynen sık sık mola veririz diye düşünüyorum yanına oyuncak da alacam umarım uyuyarak gider korkuyorum biraz
Zhnce Pamuk_bebegim42 rica ederim. Biz bide sabah ezanıyla çıkarız her seferinde çok akşama kalmamak için erken çıkıyoruz 🙂