Laren oglumuz01 ya çok masumca sormuşsun kıyamam 😅 zamanla alışacak böyle seslere annesi bende çok sesli hapşururum 10 buçuk aylık artık ağlamıyo ama şok olarak bakıyo yani doğal 😂
Nltka 🫠 nasıl bir etki olabilir ki dövmemişsin kızmamışsın hapşurmuşsun hiç mi başka aniden ses çıkmıyor etrafında bebeğinizin
Doga0812 @oglumuz01 biraz abartmıyormusunuz ? 😀 ilk zamanlar bende boyleydim demekki çok abartiyormusum zkxnsksk