Myrion kan damlası doktor tavsiyesi ile kullanmaya başladım tadı berbat yani gerçekten yazık çocuğum içerken yüzü bin bir çeşit oluyor istemiyor üstüne kabızlık yaptı birde değişik bir huzursuzluk yaptı 🤦🤷bende tabiki degistircem ocean kullanicam.. şunu sormak istiyorum kızım onun tadını iyi öğrendi şimdi ağzına ne uzatsam su,ek gıda vs asla istemiyor ağzını açmıyor emziği bile reddiyor tahminimce sanıyor ki o tadı alacak tiksinmis yani 😔 ben o ilacı kestim vermiyorum zamanla unutur mu sizce tadını korkuyorun herşeyi reddeder yemez diye 😔