Selam KIZLAR takvime göre 5 gün var adetime onu çok sıkıntı etmiyorum çünkü hep düzenli değildir. Yasmin kullanıyorum birde. 2 3 gün önce adet oldum sandım ama rengi kahverengi siyaha yakın. Miktarı da adetin son günleri gibi az yani daha bir ped dolmadı hiç. Kizimda yaşamadım hiç. Ama acaba yerleşme kanaması olabilir mi diye düşünüyorum. Yaşayan var mı bu şekilde mi oluyor