Geçen akşam 4.5 aylık bebeğim gece uykusuna dalmıştı mışıl mışıl uyuyordu sonra uyuduğu odada bende yanındayken kapı çok şiddetli bi şekilde çarptı. Uyanıp gözlerinş kocaman açtı ama ağlamadı hemen kucağıma aldım biraz sonra yine sessizce kustu. Acaba çok korktuğu için mi kustu canım kızım, aklıma takıldı uyuyamıyorum içim gitti o oyle korkunca