Zorunlu hizmetini yapıp tayin isteyecek varmı sevgili anneler.benim kafam karıştı eylülde zorunlu hizmetim bitiyor şuan zorunlu hizmetimi yapıyorm.ama zorunlu hizmet olmayan tüm okullar açılmış tercih yapabilir miyim acaba yani yaptığım takdirde zorunlu hizmetim tamamlanmış sayılırmı bilgisi olan varmı