Arkadaşlar bebeğimin doğum kilosu 2900 ve bugün 2. Ayı 4530 kilo çıktı bana çok az geldi anne sütü alıyor sadece sütüm de var neden böyle olur acaba yetmiyor müdür cisli bezine falan bakıyorum sürekli kusması da var ebe normal dedi ama mama vermeli miyim doktora danışıp aç mı diye içim içimi yemeye başladı