Evde sallayarak uyutuyorum ama fazla değil 5 dk da uyuyor yavaş sallıyorum. Dışarıda asla uyumuyor bebek arabasında oto koltuğunda.😑 7 aylığız düzelir mi basım düzeltebilirim bilmiyorum beni çok yoruyor bu durum. Bebek arabasında kumdak gibi biraz satacağım piş piş açıp bebek arabasını öne arkaya doğru süreceğim öyle bile zor uyuyor. Off