Merhaba kizlar benim bebeği 7. Ayına girmek üzere tadimlarda herhangi bir sorun yaşamamıştım ama ek gıdaya geçince bebeğim ilk kaşıkla olmak üzere hep ama hep ağzında tutuyor sonra kendiliğinden dökülüyor çok bekletince daha ilk lokmada bile bunu yapıyor lütfen bana yardim edin eylülde çalışmaya devam edeceğim yemeği ogrenmesinlazim