Zeytin_cekirdegi Çok acil bakar mısınız telefonumu değiştirdim happy kidse giremiyorum oradan.eski telefonumdan girebiliyorum.e posta şifre yazdığım halde hatalı diyor neden kabul etmiyor ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Zeytin_cekirdegi Canım o ilk aşama herhangi bir eposta ve şifre yaz sonra 2.aşama da happy kidse girdiğin eposta yada adını yazabilirsin
Zeytin_cekirdegi MiracAlpinveUmutunAnnesi iştr ilk aşamay geçmiyor hatalışifre veya e posta hatalı diyor ikinci kısom dediğiniz neresi acaba
MiracAlpinveUmutunAnnesi Zeytin_cekirdegi işte herhangi bir eposta girmeniz gerekiyor yani eşinizin e postası falan da olabilir sadece uygulama için istiyor sonrasında foruma girebilmek için kayıt olduğun epostanı yazabilirsin Bende Suan aynı şeyi happy mom da yaşıyorum e posta giriyorum ama olmuyo
Zeytin_cekirdegi MiracAlpinveUmutunAnnesi kayıt olmadan gir seçeneğinden gittim sonrası forumdaki isimle giriş yaptım canım teşekkğr ederim💐