Dilekcelik çok normal duygular bunlar bende de vardı sürekli sütün mü az derdim hemşire kızardı🙈 kendine yüklenme ilk bebek sanırım geçecek bu dönem etrafa kulak asma gerçekten bak. Sen saat başı emzir gündüzleri bırak emzik yapsın o hareket memedeki sütü arttırıyor sarılık çocuğun karaciğeri gelişecek ondan sonra geçecek mamayla sütle ilgisi yok ki zaman sadece bi de bol çiş kaka yapacak işte dolaşım sistemi zamanla oturacak. Bu zamanlar zor geçer uykusuzluk falan ama ilerde onla uyumaya başlarsın sabret güzel günler yakın canım keşke yakın olsak ben yardımcı olurdum ☺️