Benim oğlumda 6 aylık falandı düştü yataktan , nasıl panik olduk acile gittik gözleme aldılar falan. Şimdi 20 aylık :) Geçen yine uyku arasında düştü ama artık kendini tutabildiği için hafif bir düşüştü :) Eşimle uyandık sese düştü mü diye sordu bende evet dedim. Oğlum uyumaya devam etti bizde :) Tecrübe böyle bir şeymiş dedik kendi kendimize :)
İşin esprisi bir yana bir kaç gözlemlemekte fazda var. kusma , baygınlık hali yok ise sıkıntı olmaz demişti doktor.