uzlet Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum yerleşme kanaması gören ilişkiden sonra kaç gün sonra gördü acaba
BurcuKucuk uzlet hamileliğin 5.haftasında yaşanır. Ne zaman gebe kaldığınızı bilemeyeceğiniz için ilişkiye göre hesaplanmaz.
expelliarmus uzlet bence herkeste değişiyor canım kimisi adet öncesi görürken ben adet günüm 1 gün geçtikten sonra gördüm yerleşme kanamasını.
cekoslavakporseleni uzlet reglim 6gün kala ilk defa oldu, bir gün arayla iki kez daha oldu. Gün içinde az az ve sütlü kahverengi ve uçuk pembe. Kesinlikle farklı bir kanama olduğunu anlıyorsunuz.
uzlet BurcuKucuk expelliarmus Ben henüz hiç Adet olmadım ve korunmasız bir ilişkimiz oldu o yüzden yerleşme mi diye düşündüm rengi çok açıktı çünkü
expelliarmus uzlet canım ilişki üzerinden 10 gün geçtiyse test yap çıkar . Ben de henüz adet olmadım doğumdan sonra. Geçen benim de aynı dediğin gibi açık pembe akıntım oldu ama gebelik yok
uzlet expelliarmus İnşallah benim de geçer canım ya adet olmayı da istemiyorum açıkçası öylesine bi lekedir diye umuyorum
Hndealnathn Ben oğluma 6+2 haftalıkken yaşadım doktorumda 8 hafta içinde yaşanabilir demişti o zaman.sadece 1 kez taret alırken peçeteye geldi ve devamı olmadı