Bizde de durum aynı 3 ay 21 günlüğüz. Benim parmağımı da kapıp ısırıyo valla kaşınıyo mu acaba bende anlamadım. 4-5 aylık diş çıkaran bebekler varmış. Şu an ellerini keşfettiği için ağzındaymış devamlı birde salyası da tam normalmiş olması gereken buymuş. Ama işte parmağı emerken mest olması, ağlarken bi anda susması bana da diş belirtisi mi acaba dedirtti