babygirlandmom canım bende aynısını yaşadım vajınorm jel kullan ben 4 kutu bıtıtrdım dıkıslerın uzerıne ve batıconla temızle günde 3 defa bıde kanaman ıcın sakın orkıd vs kullanma bebek bezının kenarlarını yırt ve kullan yoksa geç ıyılesıyo ped hava aldırmadıgı ocın 😞 gecmıs olsun