Rmysasaf25 evet biz çok beğendik, odası tertemizdi, bebek yatağı verdiler, ben geçen sene emziriyordum sadece ama ilaçlar için sıcak suya ihtiyaç duyuyordum 7/24 bulabildim, görevliler ilgiliydi, yemekler vs güzeldi, özellikle Mehmet bey vardı kendisinin de bebeği vardı her konuda empati kurarak yaklaştı, son gün sağdığım sütü dondurmaya ihtiyacım vardı rica ettim mutfakta -18de hızlıca dondurdular, Havuz konusunda Aqua kısmı çok kalabalık, diğer havuz daha sakin bilginiz olsun