Htc19 zaten bebeklerin bağırsakları 4-5 ayda anca düzenleniyor düzeliyor. Probiyotik takviyesi 20 günlükten beri alıyoruz. Hem kolay gazını çıkartıyor hemde bagırsak sistemini düzenliyor bu ilaç değil düzenleyici yani. Ayrıca biz şuan 11 aylığız 2. Ayda süt alerjik olduğumuz ortaya çıktı. Çoklu besin alerjisi daha doğrusu. Her gıdaya alerjimiz vardı. Başka sıkıntınız neler var? Kabızlıktan ayrı