NehirVolkan Madrid olma yoludur illa mastit diyemeyiz. Meme etrafı kırmızı kırmızı oluyır kaşınıyor ağrı oluyır taş gibi . Benimde olmuştı ama hiç ilaç kullanmak zorunda kalmadım kimisi ilaç kullanmak zorunda kalıyor . Bebeğiniz tam boşaltmıyorsa emzirdilten sonra sağma makinasıyla sağın. Ben hep öyle yaptım . Hiç düzgün boşaltmazdı yavrum . Ayy aklıma geldi şimdi günlerim ya emzirmek ya da sapmakta geçerdi