Deletedmom_33 2.ay verem aşısı yeri bugün siyah gördüm ilk kez normal mi acaba doktora göstermem gerekir mi? Yarın 5 aylık olacak https://www.hizliresim.com/aidcjmx
Cereninkuzusu3011 Deletedmom_33 göster göster ilk kez böyle gördüm panik yapma ama vakit kaybetme götür yani
Esrmrtsbr Deletedmom_33 benim bebeğimin de kolu öyle oldu sordum doktora normal dokunmayın kabuklanirsa falan da kaldırmaya çalışmayın o kendiliğinden geçer dedi iz yapacakmış ondan öyle oluyormuş
Deletedmom_33 Busra2326 @Cereninkuzusu3011 hemşireye yazdım normalde yarın götürecektim kg boy vs için getir derse bugün götüreceğim
Deletedmom_33 Eceedemiiir kırmızı,beyaz irinli gibi vs normal biliyorum. Dün bizimde hafif kizarik ortası beyazdı bugün birden simsiyah gördüm
Deletedmom_33 Cereninkuzusu3011 @Busra2326 götürdum normalmiş canım artık kuruyacak iz olacakmış. Spaya gittik öğlen orda soyuldu siyahlık kanadı minik kabuk kopunca şimdi yara izi gibi kızarik