Günaydın hanımlar, 6 ay 11 günlük oğlum var aksamdan beri vücudu çok sıcak. Ateş ölçer 37.7yi gösterdi en son sonra ılık duş, bez tampon felan inip çıkıyor şimdi 37 gösterdi az önce. Doktora danıştım 38e çıkarsa fitil verin dedi. Biraz calpol verdim 1 saat önce kadar. Size sorum bu ayağın altına zeytinyağı, sarımsak ve limon karışımı sürüp çorap çekince çok etki ediyor diye okudum sonra da yanlış olduğunu başka biyerde okudum. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Böyle uygulayan, sonuç alan var mı lütfen yardım edin. Yarın sabah memlekete gideceğiz çok tedirginim ilk uzun yolu olacak