Bihteeeer Ay sabah sabah forum hamile postları ile dolmuş bu da benden gelsin sorum başlıkta hangi yiğit cesaret edip hamile kalmış bakalım 😀🤣
3_bebeli_ana Bihteeeer kızı 4 aylıkken tekrar hamile oldugumu öğrenmiştim 3.ye biri 23 aylik biri 10 ay 8 günlük 🥰😂
Anneko Bihteeeer ayy komşum kalmıştı biri 11 aylıktı biri yeni doğmuştu aynı senede 2 tane doğurdu dışardan ayy ne sevimli dense de korku filmi gibi 🙄🙄
Anneko Bihteeeer soramadım ki korunmadınız mı diye bebek görmeye gitmiştik ben sezeryan göbeği sanıyordum meğer hamileymiş 🥴
Birbebetoannesi Bihteeeer bu durumu yaşan en yakın arkadaşımdı araları 11 ay :) 2.ye doğurdu 2 ay sonra işe başlayıp 2 bebeyi de anası büyüttü 😀 diypr ki çok rahat oldu dedim kızzzz işe başladın kafanı dağıttın annen baktı bende rahat derim 😂
Bihteeeer Birbebetoannesi bakan birileri olduktan sonra tabi rahat olur önemli olan çocuğa ilgi göstermek belli bi yaşa kadar