FMED Merhaba kızlar bir kaç gündür ek gıdaya geçtik ancak kızım hiç bir şekilde agizini açmıyor sırt üstü yatmadığı sürece yediremiyorum geri veriyor. Sırt üstü de yemek zorunda kaldığı için yiyor normal mi bu durum
Ozlem2904 FMED merhaba, hazırladığınız gıda tamamen pürüzsüz m? Oğlumda Pütür olduğunda çıkarıyor kremamsi olduğunda yiyor. Tavsiyem sakın yatarak vermeyin Allah korusun boğazına falan kaçar.
defneee09 FMED bence o şekilde travmaya neden olursunuz keşfetsin dokunsun tadım aşaması bir kaç kaşık alsa yeterli