Hilal_48 2.5 aylık bebeğimde aynısı oldu denemediğim yöntem kalmadı ayakta yatarak her türlü emzirmeye çalışıyorum.Ebeyi arayıp sordum .Artık bebek eskisi kadar tuvaletini yapmaz .Yedikleri artık midesinde kalıyor ve acıkmıyor 3-4 saatte bir acıkır .Göğüsteki sütler de artık ona göre 3-4 saatte bir dolar .Ama anneler sütü hala ilk aylardaki gibi dolu dolu görmek ister.İlk aylar bebeğin çok süte ihtiyacı olduğu için daha sık emdiği için göğüste süt daha çok üretilir .Maalesef annneler sütüm yok zannedip bebek emmiyor diyerek mamaya başlama hatasında bulunuyor bu ay dedi.Bende ondan sonra bebeği zorlamayı bıraktım .Bir de bebeklerde eskiden emme davranışı bir refleks halinde iken şimdi bilinçli bir eyleme dönüşmüş .Acıkmazsa asla emmiyor itiyor .O kadar emerken 2.5 ayına gelince bi anda emmek istememeye başlayınca insan çok üzülüyor meme reddi diye .Şuan o kadar az emiyor ki resmen 5 dakika .O da uyukluyken