ElaEliz Premature bebeklerim var 1 aydir kuvozdeler. Birini almak uzereyim ama meme tutmasi zayif. Emip yoruluyor. Cekmedikce akmayan biberon ariyorum, kullandiginiz, tavsiye edeceginiz bir marka var mi? Cekmediginde genzine kacmasindan korkuyorum
Daenerys ElaEliz tommie tippee antikolik biberon. Çekmezse akıtmıyor. Diğer biberonları öyle değil ama bu öyle
charlotte ElaEliz tommie teppee suan icin uygun degil sizin icin. Ben de bebeklerimi premature olarak yogunbakimindan teslim aldim. Denedik 2 kgdi o zaman. Emme refleksi cok guclu olmasina ragmen tommie ile cok zor bitirdi ama gaz yapmadi. Bi de biz fazla anne sutu veriyoduk belki ondan olabilir. Dr brown premature antikolik var ona bakın. Biz 3 hafta siringa ve parmakla besledik. Sonra ikisini birlikte emzirmeye gectim simdi ama avent ve tommie teppee denedim. Aventi daha kolay aldi ama cok gaz yapti hele digeri fiskirarak kustu. Tommie teppee guzel cidden ama zamani suan icin size uygun degil bence :) siringa ile besleyince meme reddi olmuyor diye doktorlar biberon verdirmedi. Yine de ben evde denedim. Avent smoothie emzik de veriyorum uykuya dalmasi icin meme reddi falan olmadi 😁
ElaEliz charlotte simdi yogun bakima girdigimde meme+parmak ve siringa ile besliyorum ama ikiz olduklari icin ayni anda ikisini de besleyebilmek adina biberon ariyorum. Yoksa yazdiklarinizda cok haklisiniz
Plastikkupa ElaEliz Philips avent kullandım . Şuanda da 2 numarasına geçtim mesela gayet memnun kaldım . Ama 3. Aydan sonra vermeye başladım . Yeni doğanda verirseniz sizi bırakır . Ne kadar çekmedikçe de verseniz biberondan çektiğinde kolay geliyor ama meme öyle değil güç harcaması gerekli . Benim düşüncem bu yönde şırınga ile verdik hep hemşire de öyle demişti ilk zamanlar kesinlikle biberon kullanmayın 3 ay boyunca şırınga ile verdik beni de bırakmadı . 3. Aydan sonra atak mıdır nedir bilmem şırımgabreddi yaptı
NoThing2Lose Kesinlikle tommee tippee bende çocuğumun genzine süt kaçma problemi vardı çok sık bu biberonla çözüm bulduk kesinlikle tavsiye ederim
Deletedmom_33 ElaEliz e bebek baby plus kolik biberonu öneririm baya az akıtıyor ters çevirince bir damla zor düşüyor. Benimki boğazına çok kaçırdı aventte bile l. Buna geçtiğimizden beri rahatım
charlotte ElaEliz benim de oyle. Yogunbakimda da o sekildeydik. Sonrasinda bi bebeğimle anne uyum odasinda kaldik. Cift yumurta ikizlerim erkek 35. Haftada dogdular ama kilolari dusuktu. Birinin emme refleksi hic yoktu. O 20. Gun taburcu oldu. Anne uyum odasinda kaldigim 8. Gun. :) asiri zor evet. Eve siringa dayanmadı ama biberona dikkat edin. Ben avent verdigimde burnundan agzindan fiskirarak kustu bugun gastroya goturcem bebeğimin birini 😨