Belinaybebek Merhaba, ben 27 ay emzirdim ve bu süreçte ilk yıl vitamin takviyesi hariç hiçbir şey kullanmadım açıkçası. Zaten bebek büyüdükçe memeyi emme gücü artıyor, emme gücü arttığı için de meme ona göre süt üretimini sağlıyor. Yine özellikle ilk yıl su tüketimime devam ettim mümkün olduğunca. Çünkü en çok lazım olan şey size o. Onun dışında tüketeceğiniz yiyecek, içecek veya takviye ilaçlar süt kalitesini arttırır, miktar olarak etkilemezmiş. Doktorum böyle söylemişti bana. Zaten şuan bebeğiniz azar azar ek gıda da alıyordur, yine önceliğiniz emzirmek olduğu ve bir sağlık sıkıntısı yaşamadığınız sürece muhtemelen sütünüz devam edecektir siz emzirmeyi bırakana kadar. 😊