Bu sabah burnunu yıkadım serum fizyolojik ile ayrıca aspiratorle kalanı çekmeye çalıştım ama hala hırıltılı oluyor sürekli bi hırıltı yok uyurken sessiz ama bir şeye heyecanlanınca hırıltı duyuyorum tam çıkmadı mukus üstelik 2 kere yaptım 2 buçuk ml sıktım cikarnaya çalıştım sonra 4 ml sıktım ama hala duyuyorum. Tehlikeli mi sizce bu durum çıkmaması falan bu şekilde bile?