Selam hanımlar biz iki yıldır kiracıyız ilk girince 500 liraya oturduk bir yıl sonra 850 istedi eşim de konuşa konuşa 700 yaptı ikinci sene de şimdi yani 1500 istiyor vicdansızlık resmen durumları da iyi hani tek bizim kirayla geçiniyor olsa öyle de değil eşim de yine konuştu anca 1300 e iniyor ama zaten ev giriş ısınmıyor böyle durumlarda şikayet falan ediliyor mu biliyor musunuz