Kızlar ben 40’ım çıktığı gibi regl oldum, yengem sütün seni korumayacak demek ki çok dikkatli ol diye uyarmıştı, ilk doğumum olduğu için (tecrübesizlik) anlamadım açıkçası önemsemedim, bir iki kere burda da post gördüm sütüm koruyor yada korumuyor gibisinden. Ama tam olarak ne oluyor nasıl oluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️😀
Biri beni aydınlatabilir mi? 🙈