Emsin yeterki buna da şükür dyprm ama bende insanm bazen cok yoruluyorum ne yemek yiyebiliyorum ne disari çıkabiliyorm.evden çıkarken doyurdm gecen markete gittik gidene kadar acikti markette bir aglayamaya basladi eve nasl geldik bilmiyorm direk emzrdm yine kucagmda uyudu