Adamelis12 bende o yüzden bilinçli istiyorum kızım 5 aylık şu an ama işte yok ikiz ayrı bu ayrı ayrı dönemler diş emekleme yürüme hamilelik lohusalık bebek bakma doğarsa sonra ilk ikinci plan ws çok olumsuz yorum aldım acaba öyle mi oluyor Yani eşim çok istiyor ikiz gibi büyürler diyor afedersin korunmuyor ben istemesemde bende bari şoklanmıyım diye aniden şimdiden pozitif bakıyorum ama bunlar da war mı yani hani yardımcıdır da bana çok ayrıca yardımcı tutar genelde çok mu zor olur sizce