Günaydın hanımlar. Pazar günü kızımla gezmeye çıkmıştık bebek arabasının kenarına koymuştum telefonu meğer sulukta oradaymış yarım saatlik gezide olan olmuş ekranıma şu kaçmış. Gelir gelmez pirinç içine koydum ertesi gün öğleye kadar kaldı orda ancak geçmedi hatta heryere yayıldı. Başka çözüm öneriniz var mı acaba? Tamire goturmeden bir sorayım dedim kendi kendine belki kurur diye bekliyorum. Kapanmaz dimi kızımın video ve fotoğrafları var doğumdan itibaren çok üzülürüm 🥺🥺🥺