Dün 6ay aşısını olduk 3,5 adet dişi var üçüncünün birazı çıktı al iki üst bir tane olmak üzere Akşamdan beri ateşi çıkacak diye uyumadım sabah biraz başladı ateşlenmeye 38 .5 üzerine çıkarsa müdahele ederim diye bişey vermedim bekliyorum kucağımda uyuturken dişini gıcırdatmaya başladı ateşten midir aşıdan olabilir mi bilemedim parazit falan olmasında 😩dünde inristada bir doktorun paylaşımında bu konu vardı beliritleri okuyordum bu sabahta bu olayı görünce endişelndim belirtiler arasınd avardı bağırsak kurdu ile ilgili ay allah korusun demiştim yatarken akşam bişey olmaz geçici birley midir şuan yaşadığım acaba