Elifduru11 geçen çok fena bir migren atağı geçirdim. Kızım hasta ağlıyor ben ondan beterim. Gözlerimi açamıyorum zonklama hissinden kafamı duvara vuracaktım o derece. Migren taşı diye bir şey duydum mentollü vs o mantıkla şakaklarıma vicks sürdüm. Bir yemeniyi de kafama sıkıca bağladım. Ağrı kesici de aldım kızımı zor da olsa uyutup kendim de uyudum. Normale göre çok daha kısa sürede geçti ağrım. Tavsiye ederim. Ama uyumadan zor. Kusma derecesine gelmeden uyumaya çalışın kustukça denge daha da alt üst oluyor.