Btleylul_05 Kızım dün sabah yani Salı günü 1 yaş aşısı oldu ateşi hiç çıkmadı hiç uyumadım bekledim ne olur ne olmaz diye bugün çıkar mı acaba gece hiç aşıdan sonra ikinci gün ateşi Çıkan oldu mu bebeklerinizin
Mdhaaa Btleylul_05 1. Ay aşısı ateş yapmıyor. Ki beklemişsiniz bu saatten sonra bişey olmaz. Beklemeleri 2. Ay aşısına saklayın bence 😂